✰ r i n d u s e m u a o r a n g :(( ✰
written on Wednesday, December 22, 2010 @11:26 PM
i LOVE you
Khairol Fadzli <3


comelcomel kita rindu bie laaaaaa bila nak besday kita nii nak celebrate sama sama sambil mamam secret recipeee  :DD
ni gamba kita pergi midvalley dulu engat tak?
suka amek gamba kaki kita sebab kaki kita lawa sangatt
awwww <3 <3
i saaaayanggggggggggggg youuuuuuuuuuu
*muahmuah*
 p/s- ape jadah la aku gedik sgt ni? korang tak payah baca la buat korg myampah je nnt. hahaahah !

-----------------------------------


ahhh rinduuuuu 
dia baru balik kerja
terserempak dgn my bestie khabibah munir dlm tren
dan masa tu khabibah ada dengan megat
lalu masing masing pun text aku smbil menjerit
khabibah lagi teros anta text semua caps lock lagi
macam ni
"CAH AKU JUMPA SSEORG NAMA DIA JIMMY. NK NGORAT BLEH???AHHAHAHAA -BIBOY P/S : AKU TK ADA KDT MUAX .BAI BEBI."
comel aku pulak mcg macam ni
"ny , bibah krim salam ada kat lam tren dia dengan kawan huny lg sorg , megat "
oke seriously
aku dah rindu zaman persekolahannn :(
zaman aku khabibah raimi amira semua gelak gelak smpai menangis nangiss
rinduuuu korangggg
lepas ni tah dapat lagi ke tak tah kita lepak dan jadi macam duluuu




i miss you guysssss : (

khabibah bt munir
raimi mardhiah bt mohamad
nur amirah bt abu bakar
nurul nadhrah bt ahmad kamil
thilip kumar a/l ragavan
amir mokhtar b hj mat isa






➾ 0 thoughts || dear stalkers ,shout here !