✰ fake ✰
written on Thursday, January 20, 2011 @1:59 PM
i LOVE you
Khairol Fadzli <3

salam blogger :)

ok tadi baru balik dating.sejak kbelakangan ni byk stupid things happened.maybe semua tension je sbb penat kot.so harini jimy noon so kami pun mencari peluang perbetolkn ape yg perlu.die bangun lmbt.i called him agak 10 kali jugak la nak kejut dia then dia bangun tros aku cakap 'baik b gerak sekarang sebelum kte mengamok' die reply 'okokokokoko coming!!' so he arrived dgn moto since harini hari cuti abg dia x kerja so dia dpt guna motor.dlm pkol 11.45 mcmtu dia sampai. parking depan rumah aku


dengan baju kerja sekali. hensem pulak dia hari ni. cume rambut dh panjang n messy.so dah ckp. first gaji nnt teros g potong rambut. yeay! esok dia off. so esok pagi dia dtg isi borang upu kt ruma aku dlu gune laptop aku yg x seberape ni. lepas solat esk maybe nk tgk wayang or jalan jalan je.maklum la org pokai kalau keluar pun cukup duit tambang shj. makan pun bawak bekal dari ruma. so pena tertanye2 kenape aku selalu bawak beg besa bile kelua? haha atleast dlm tu ade roti 60 sen uh.so bile xya makan lua kite boleh spend time lama lama dgn jalan2 sampai penat. prinsip kami sejak first day cpl. haha. maklum la aku ni bukan kaye. rumah aku xde swimming pool dn rumah aku bukan rumah paling besa kt sri delima ni.jimy pun same. ddok kampung. rumah due tingkat jugak. sederhane mcm aku. kteorg mang xsuke nk bangge tak bertempat ni. sbb kekayaan skrg bukan milik kite.ni milik bapak kite due.serta pinjaman Allah. tak gune jugak cari bf kaye. sekelip mate semue boleh ditarik nikmatnye. yg tinggal cume keiklasan hati n iman. amik kau lagi !

esok pagi sblum jimy dtg aku pegi computer test,mst best.

jimy tak jadi kerja samsung. sbb smlm aku chat ngn mbe die jap name zahid. zahid ni penah kerje ngn kaer tu. tapi tahan 3 hari je.sbb keje tu perlukan pengalaman. dan byk duit jalan utk tambang. setiap minggu kene pergi meeting kat ampang n bile g meeting kene siapkn report berbagai. n nk mintak keje pun ngn mbe sndri dah kene wat resume. nak kene wat resume pemendenye. kteorg baru je abis skolah. mcm takpayah je.lgpun ni kn mnx kerje kt kawan sndri. haih aku pun xfaham. dah pike pike jimy pun tak jadi. so lepas jimy resign fos bulan depan 20 februari die ade off smpai dpt kerje baru. mase tula nk g genting sunway n lain lain.so kami pun plan nk cr kerja sama kat mid tu. moge moge dpt. aku nk keje sebulan je pun.klu dpt dpt la.klu tak pun xpee.

jimy ckp dpt gaji nnt boleh belikan aku boot. yeay.

thnx b i luf yu

:D

p/s - aku tak suke org yg edit gmba melampau. setiap kali upload gmba mesti edit gile gile smpai muke putih mlepak padahal realiti vice versa. gile fake. haha. klu ye pun nk edit. agak la. klu dah edit muke kau jd cantik xpe jugak. haha. ok ni blog aku suke la nk ckp pe pun.betol ckp emi dulu. org yg tag mbe ramai kat gmba sendiri mst utk suruh semue orang tengok gmba die tu.point nye sbb die rase die cntk sbb tu die tag semua org ! hahah.aku tawu sbb aku pun pena buat. tp utk tunjuk rambut baru atau kasut converse aku yg pink tu.ade sbb la knp aku tag org.kn. hahaha.peace no war.chowzzz

➾ 1 thoughts || dear stalkers ,shout here !