✰ nak tengok org bercengkerama pergi lah klcc ✰
written on Wednesday, January 12, 2011 @8:24 PM
i LOVE you
Khairol Fadzli <3

just got back from KLCC & MIDVALLEY
hang out dgn my babe syarah dan kawannya syahirah
even baru kenal syahirah tadi but yeah she's cool
nanti bila syarah dah upload gmba i'll upload it here for my dear followersss

syarah , me , syerah









-------------

 esok baru pergi daftar lesen kreta
my mum said so
even setiap hari dia cakap
esok esok esok dan esok
i dont want to delay this driving thingy
i dont want my driving lessons and my part time job to clash
leceh la nak pikir panjang
pfft

------------------
tadi lepas pegi klcc syarah said dia nak pergi beli kasut kat cotton on
tapi kedai tu ada kat pavi
malas nak jalan sbb dah penat + busuk
so we planned pergi mid je

----------------
tak lupa juga di cotton on 
i bought this extra extra cutie in pink shades



its pink and its gorgeous

-----------------------

dah smpai mid apa lagi
dapat la jumpa my baby
dari jaoooooohhh aku da senyum sorang sorang sbb dah cam dia yg mana
tapi tak stop kat gardens sbb dah pukol 4
dan kami taknak terserempak dlm tren dgn org balik kerja
sory khabibahhh
entah kenapa
just now hati berbunga bunga tengok dia
jato cinte buat ke 1200 kali dah pada orang yg sama

leb yu b :D






➾ 2 thoughts || dear stalkers ,shout here !