✰ glow ✰
written on Friday, February 4, 2011 @8:02 PM
i LOVE you
Khairol Fadzli <3

helo bloggie.

my baby and my house. nice background ! 
syg , u look extra extra skinny. just like me. aww <3

ok i just got back home from midvalley. dis morning i woke up with anger and yeahh there was lil bit stupid crisis between me n mimi but then i surprised him by planning to visit him at fos. at first his face was like 'apa hal aku kerja harini takde mood lahhhhhh' then bila aku sampai i hold his hand from behind and he said 'eh!' and then he gave me the 'SMILE'. he was glowing right tht moment. i replied his smile and tiba tiba hati rasa mcm jatuh cinta kali pertama but this one, for REAL and for like thousand times already. haha. as he promised, his first payment dia akan belikan aku something la. so tadi dia dah bagi tshirt lengan panjang kale peach and singlet 2 helai. comel dan simple. i loike <3



 ni beberapa gmba aku dgn ira kt kl sentral lepas beli kemeja kat sana murah2. 

so ira pun malas nk tgk aku berbunga kt situ so dia pegi jusco beli brang dlu.lepas tu apply kerja kat NOSE & DIVA. ntah dpt ke x. next week nk apply lagi dgn syara.ade je byk vacancies. I.Allah moga2 dapat. aminnn.

 dan , next week atau this sunday aku dah nak test drive dahh. pergh kecut perut. haha.

19& 20 feb g cameron bercuti. dah lama tak g bercuti ni. haha. ok btw esok ada sepupu kawen belah laki. kat felda mane tah. so dah excited siap dah suro mak beli baju kale merah sbb nk ikut tema. haha. dpt la jugak aku beli baju kebaya size xs. amik kau.esok gerak dr rumah pukol 7 pagi. mmg tak kan lebam la pulak mate aku kan?

 dah ckp belum yg berat aku naik? dulu 42 kg. skrg 46 kg. mane tah dtg lemak tu. bagosla. lg 4 kg i.Allah badan aku 'stabil' hahah. tp mcm ni pun dah cukup senanya. Alhamduliilah badan ni pun ramai aje perempuan kt lua sana nak. commercial jugak muke aku smpai ade saja tawaran modelling utk busana muslimah la kat butik pengantin la tapi ade sbb knp aku x pergi casting tempoh hari. raimi dan jimy je tawu. hahah.

bulan depan result spm keluar. berserah jela cah. haha .BAPAK AH

p/s- hosni mubarak , tolong letak jawatan dan jadi lah matang. moga moga rakyat msia di mesir selamat , takde lg yg kene rogol kene rompak kene tembak.
➾ 0 thoughts || dear stalkers ,shout here !