✰ betrayed ✰
written on Saturday, May 14, 2011 @4:47 PM
i LOVE you
Khairol Fadzli <3

okay aku layan lagu tu malam tadi. lagu lama. leleh habis. kay salam bloggie. harini dah 14 mei. lagi 6 hari aku akan berangkat. sekarang semua dah lain. semalam last jumpa emi. even dia jiran aku. tapi dia byk spend masa kt terengganu je. kerja sana. tah2 belaja pun sana. bilalah next time nk jumpa? tak tahu lah kn. dh peluk dia puas semalam. belum puas lagi senanya.

hari demi hari , semua bende yg kene settle kan sebelum 21 mei dah nak settle dah. cuma klu dah cop segala bahan yg dah di tostet kn tu baru senang hati. sbb tu je bnd penting yg belum buat lagi. bila dah cop, baru boleh susun dokumen2 dalam file masing2 mengikut turutan. semoga semuanya cepat settle dan berjalan lancar. aminnnn

kay sejak due menjak ni ada kes pasal org simbah asid kn. motor dah di cam, muka wanted dia yg basi tuh pun dah di sebarkn merata2, suratkaba , facebook semua ada muka dia. mmg fofular lah kn? semoga penjahat cepat cepat diberkas dan dikenekan tindakan setimpal dgn perbuatan dia sebelum ni. aku rasa mcm nak sangat tengok cara dia ditangkap mcm mana. klu ditangkap oleh orang awam konfem kene bantai mcm gila je dia. jahat sangat. yg paling tak menahan tu , kene kt wanita yg tengah dukung baby 1 tahun. sampai nya hati nk buat mcmtu. ada baby pulak tu. okay aku rasa penjahat tu memang gila babi betul. errr. pasal dia jugak aku dah tak boleh keluar rumah langsung kecuali keluar rumah dengan mak ayah dan naik kereta yang ditutup tingkapnya rapat2. amik kau. semua org dah cuak pasal bnd ni. dan2 aku dh nak pergi sambung blaja, mase ni lah nk jumpa kawan mana yang sempat, sekarang jugak dah xboleh keluar. mcm la aku yg wat salah aku pulak kene grounded. so, PAK POLISHHH DAN SELURUH WARGA MALAYSIA TERUTAMA PENDUDUK DI LEMBAH KLANG, TANGKAP PENJAHAT TU CEPAT CEPAT KAYYY??

okay part yang paling penting, aku rasa rimas lah sekarang. rimas. aku mintak kawan biasa, tapi kau tak faham jugak. aku tak suka. sekali kau dah main taik ngn aku. mmg susah nk lupa. bukan pasal shisha je. pasal semua pun. kita tak pernah ada pape selain kawan. kenape nk buat statement mcm aku je yg salah mcm aku je yg teruk aku je yg reject? kite break off? bila masa kite cpl? orang pun dah mula bercakap2 dah skrg. kau suka lah mcmni ye? cukup lah tu. kenapa nk paksa aku suka kau lagi? dah xsuka tu xsuka lah. pls do. tlg faham? kan bagus kalau kau denga ckp aku dr awal lagi. just go on with your life, without me. kite takkan kemana kalau perangai masing masing mcm hantu. kayy? sorry. mst ada sebab kenapa aku bukan gf kau. tapi kita tak tawu wht will happen in the future. so. cube belajar terime hakikat? sorry for everything seriously.

its not the end of the world yet,  lets just move on kay? bye.

➾ 1 thoughts || dear stalkers ,shout here !