✰ bila duit pt dah masuk ✰
written on Sunday, August 14, 2011 @11:08 PM
i LOVE you
Khairol Fadzli <3

maklumlah duit pt aku ada problem haritu so lepas dah buat correction , duit akn masuk dlm bulan depan , bulan sept, mase dah habis sem. lepastu naik sem semula , dpt lg duit pt. untung aku kn? tulah , lame aku ikat perut takdpt gune duit pt sedangkan kawan seperjuangan dah kenyang makan duit pt masing2. mcm badak je muke aku tgk org lain shopping raya . untungle~

so , bila duit pt dah masuk

utk pengetahuan korang , diamond kt bb ni adelah diamond real , 3.75 carats. so memang mampu sangatlah aku nk beli macam ni guna duit pt sbb harge bende jadah ni $5.7k. belum convert to RM lg. 
so jangan nak mimpi sgt la kn?

ok tolong cah , tolong berpijak di bumi nyate. bila dah masuk duit pt
  1. beli 2 tshirt lengan 3/4 so tht tak payah pakai cardigan masa nak pergi class
  2. kasut yg muncung depan , tp flats n ada tali. coklet maybe?
  3. handbags or beg ke kuliah kale coklet n nmpk elegant sikit klu pakai
  4. nak tengok wayang stret 4 kali sehari suntuk , hamik kau , dengan siapa? buah hati maybe? or ira yaya? tp by dpt duit pt , yaya mungkin dah kene uruskan pasal study dia nk ke india tuuu :(
  5. nk makan choc indulgence smpai perut cakap 'cukup cah cukup dah muakkk!' (tipu sgt la kn, mati hidup balik pun perut aku takkan cakap 'no' kepada choc indulgence by secret recipe.) aummmmmm
  6. saloon maybe? (lame tak dpt urutan di kepala masa rambut dicuci ) mak aihhhhhh sedapnye kene urut && nak buat fringe lagi ! :D
  7. belanja family makan maybe? haha hampeh. but i'll try !
ok dah tak tawu nk ape lg. tolonglah , nafsu tengah mengklimaks sbb tunggu duit pt punye fasal. buruk kan perangai? biarlah , duit pt aku. nnt aku gak yg kene baya semua ni masa dah kerja. haha


nk rambut macam gini. ada fringe and bawah mcm wavy sikit. naissss



➾ 0 thoughts || dear stalkers ,shout here !