✰ apabila cuti semester.. ✰
written on Saturday, October 29, 2011 @6:52 PM
i LOVE you
Khairol Fadzli <3

hello dear stalkers ,
hehe ok tak tak , kidding. it has been a very long time since my semester break started. at first , i might think that my break will be filled with awesomeness doing activities yg berfaedah , but to me , berfaedah means beberape perkara yang tidak elok. sgt tidak patut. hehe but nk buat macam mana , cuti ni terasa sgt lama ! so lama sgt cuti boleh buat student semua gila. hahah , mari kita ramai ramai baca apa yg aku suka buat sepanjang cuti ni


  1.  tidur , i will sleep as long as i want , i knowwww anak dara tak elok bangun lambat bla bla bla , the thing is , kau sape ! mak aku pun tak bising aku bgn lmbt , ape lg boyfriend aku. haha bende ni susah nk bendung , tp tak bermakna nnt dah kawen stll bgn lmbt , tu crite nnt la , skrg cite skrggggg -.- yes , sebenarnye harini dah cipta rekod , bgn pkol 4.30 ptg , wht the ? teruk perangai , * jgn bgn 4.30 nnt kepala pening , sumpah no kidding , diri terasa lemau dan mual. hahah
  2. sosial , yeah , i filled my break mostly dgn my social life , fb twitter , blogging . what else to do bila ada wireless kt rumah ? naisssssssssss
  3. makannnnnnnnnnnn , its a must dear stalkers , a MUST. bukan sahaja nasi , perkara sampingan yg tidak elok utk kesihatan , junk food , chickadees bagai , pizza mcd kfc , klu kelua wajib singgah kenny rogers , secret recipe choc indulgence bapak sedap weyyyyyyyyy , the best part is that , saya susah nk naik berat badan , klu kt kolej mmg akan naik mendadak , tp kt rumah , tak pulak. aneh? sgt~
  4. keluarrrrrrr , yes , saya mengaku , saya sebagai budak KL , sy mmg susah nk stay rumah klu kawan kawan saya free sama , tp ape kan daya , skrg ni  sorg exam sorg tu sorg ni , so klu boypren balik subang je kami keluar , klu tak , terperap lah aku kt sarang aku. sarang ? yeay sarang. bilik aku lah tu. mak selalu perli ckp , haih cah , kembali ke sarang lettewwwwww? ok saya sayang mak saya
  5. tv? klu ada peluang , kt rumah ni , tv kene konker , tak dgn anak buah saya , dgn makbapak yg ku cintai. klu tang my nephew , babytv lah jawabnye , klu tang makayah , oasis , citra , ria , 114 tu ape ea? mcmtulah , fine , saya mengalahhhhhh , sob sob

k tuje kot , dala malas nk tulis pnjang2
kbye



xoxo 

➾ 0 thoughts || dear stalkers ,shout here !