✰ my baby brought me to Zoo Melaka ✰
written on Sunday, March 11, 2012 @7:50 PM
i LOVE you
Khairol Fadzli <3


hello assalamualaikum :)

YEAY , FINAL DAH DEKAT :D
apa aktiviti ketika dah nak final? 
YEAY , MARI KITA PERGI ZOO MELAKA !

pagi pagi , zoo bukak pukul 9
saya , boyfriend saya , dan dua org kawan kami turut serta aktiviti
saya tidak sangka saya sudah drive kereta kancil auto sewa sampai ayer keroh dan dataran pahlawan
sgt mencabar dan kami semua masih tak engat jalan dan bergantung kepada signboard semata mata

sementara hendak tunggu zoo dibuka, boyfriend saya ajak pergi jenguk atuk dan nenek dia di kampungnya
lalu kami pun shy shy cat masuk dlm rumah banglo kampung dia tu dekat Semabok
terlihatlah dua orang warga emas , sorg terlantar di atas katil dan seorang lagi nenek yang sgt comel 
berinteraksi dengan tetamu dan cucu nya itu
kami masuk masuk , boyfriend saya sedang menyuapkan atuknya yang sakit itu sup cendawan
saya berasa sangat terharu dan 'touched' setelah melihat boyfriend saya itu
ditambah pula dengan segala pujian nenek beri kepada cucunya
yang mengatakan bahawa cucunya itu sgt pandai melayan dan mengasuh atuk yang sakit tadi
saya sangat touched sehingga saya cuba menahan sebak nak melalak
kerana saya tidak sempat merasa kasih sayang seorang nenek dan atuk 
boyfriend saya perkenalkan saya dekat neneknya
situasi menjadi agak kekok kerana conversation sesi perkenalan terbabit
lagi comel bila semua orang kalau nak cakap ngn nenek ni kene jerit sikit , sgt mencabar walaupun skejap
tetapi , mengenangkn boyfriend saya dah lama jaga atuk dan nenek kt sni
dengan segala kesabaran beliau menjaga mereka 
saya rasa sangat bangga ada boyfriend seperti ini
 :'(

pukul 8 setengah kami sudah gerak blah dr kampungnya dan bergerak ke zoo melaka
saya sangat seronok kerana kali terakhir saya ke zoo , saya berumur dalam lingkungan 3 4 tahun
sampai saya mengeluarkan statement kepada emak saya 
'mak cah dah lupa rupe gajah mcm mana'
comel kan , tetapi taktik itu tidak berjaya kerana emak tidak membawaa saya ke zoo pun
jadi harini , mencipta sejarah
setelah dipinta kepada semua exboyfriend untuk membawa saya ke zoo
tetapi mereka bertindak tidak guna dan cuma mengabaikan permintaan saya
akhirnya , buah hati pengarang jantung saya ini yang membawa saya ke zoo 
sgt terharu lagi :(


pkul 9.15 kami sudah berada dalam kawasan perkarangan zoo


ini saya , dan burung yang cantik 


ini boyfriend saya 


ini saya dan zirafah yang tinggi dan kuda belang yang comel


ini kami :)


ini boyfriend saya dan spek rayban saya


ini saya


ini cik rimau , dia mengaum kuat sekali 
sampai saya nak membuang air kecil di toilet berhampiran sangkarnya
saya menjadi sangat cuak


ini cik bubu (buaya)


ini favorite saya , 
ketika kami berada di tempat mereka
kami memanggil dan melambai2
lalu salah seekor drpd mereka mengejek kami dan jeling jeling
sangat comel , berbulu dan besar


ini cik gaga . saya rasa mcm first time sgt tengok gaga live mcm ni
sgt besar dan mereka bergoyang goyang menghayunkan badan mereka
saya ada record
sangat adorable 


ini kami semasa sudah tiada tenaga dan busuk melekit


p/s

abg , thanks bwk i pergi zoo, abg tawu tak. masa masuk dan nampak badak sumbu besa tu , i rasa mcm nk nangis dah sbb badak tu macam besa sgt ! D: lepastu mcm tak penah tengok badak live dan besar mcmtu.
abg , thanks tau bayakan tiket zoo sepuluh ringgit dengan keropok ikan , sorry i asyik pergi toilet je kt zoo tu.
abg , thanks kipaskan i masa i panas , thanks amikkan gambar i dengan binatang binatang ni.
walaupun abg panas berpeluh peluh telinga merah padam , abg tetap sabar dan senyum tengok i
abg , thanks :'D

abg , tadi i tengok abg suap atuk , abg layan nenek , penyabarnye abg ni :')
nenek pun puji puji abg depan kiteorang cakap abg pandai mengasuh
nenek abg comel dan sporting , bestnya ada nenek dn atuk
i suka tengok abg suap atuk , bual bual dengan atuk buat atuk gelak. i suka
suka abg buat semua ni , mulia, suka sgt :'D

lastly,
abg , thanks cuci kan bekas plastik mee rebus mak bagi !



HAHA


i love you khairol fadzli b mohd fadzil


➾ 0 thoughts || dear stalkers ,shout here !