✰ EMO JAP ✰
written on Sunday, May 20, 2012 @11:59 PM
i LOVE you
Khairol Fadzli <3

Assalamualaikum kepada para pengunjung setia
haktuih, tu dia bila haters dah berkata kata. okay so meh saya nak cerita sikit lah ken, saya ni bukan orang kaya org loaded org gemuk dengan harta duit selit bawah ketiak, celah tengkuk dan sebagainya. tak tak no no no saya tak kaya. disebabkan impian saya nak dapatkan Vaio saya dok kecioh sana sini dok jomheboh jual laptop sana sini mulalah ada orang tu cakap hamboi org kaya untunglah beli vaio. saya tak faham. awak sebenarnye tak nampak ke betapa susahnya saya nak dapatkan vaio kecil molek tu? bende alah tu mahal tp tak setanding macbook air macbook pro atau macdonald heeehooheehoo tapi tak tipu saya cakap harge vaio mmg up sikit, sikit drpd jenama lappy lain mcm yang anda, anda dan anda pakai. acer asus samsung hp dell acer dan acer. sebelum kuah maggi laksa saya sejuk, meh saya nak cerita. saya ni bukan dibesarkan mcm org kaya ala ala hidup fabulous mcm kim kardashian mahupun anak erra fazira, saya ni cuma hanisah hashim budak kg sri delima kuala lumpur yang average tinggi lampai kurus keding sawo matang melayu jawa sikit, ktakngakusgtjawa tu, saya tak kaya. saya susah nak dapat bende yg saya nak, saya akan dapat, tp cepat atau lambat je kirenye. saya jomheboh lagi ayah saya nak belikan saya kerete, awak pun mula cakap lagi hamboi untunglah kaya ayah belikan kerete, awak, janganlah dengki sgt kat saya. :( apa salah saya kat awak? ha? ha? kalau ada, tolonglah nyatakan di atas kertas kosong dan hantar ke alamat rumah saya seperti yang tertera, tapi taknak pulak saya type kt sini kan. awak. saya pun kene kerja nak dptkn duit. saya pun kene susah untuk senang. sama mcm awak. mungkin saya lebih sikit dari awak tp ni mungkin rezeki saya. saya tak sombong dan saya cuba untuk tak sombong. saya kalau ada kerete nanti saya nak berkhidmat untuk kawan saya jd driver berbaya , mereka boleh bayar minyak dan pergi sama sama ke kelas menghadap lecturer atau buat taik mata dan telinge yg berlendir kuning tu k geli, saya kalau dapat vaio saya beli yang paling murah antara vaio, saya beli netbook je awak, netbook je. mungkin harga netbook ni lagi mahal dari laptop awak tapi saya sggp jual harta pusaka saya aka laptop lama untuk dptkan ni, saya kluakan duit simpanan duit raya dari kecik untuk topup duit untuk beli ni. awak ingat saya mintak duit makbapak saya tuptup dapat ke? tidak awak tidak. saya pun kadang kadang ada perasaan tknak susahkan mereka. skrg since saya dah cukup umur saya kalau boleh mmg nak uruskan semua sendiri. tgklah nnt. awak, dahla jgn la cakap buruk pasal saya. saya tak buat mcmtu pun kat awak tau. saya mintak maaf la klau awak rasa saya sombong, mungkin awak belum kenal diri saya yang sebenarnya. kalau awak dah kenal saya betul2 ,msti awak tahu yang saya ni mulut takde tapis, lancang bercakap stret depan2, boleh la kadang2 kurangkan dosa nak ngumpat tu. saya ni sedih jugak kadang kadang makan maggi memanjang tahan lapa sbb nak save duit. saya ni susah jgk orgnye. cerewet. memilih tang makan tang shopping. banyak kelemahan saya. saya tak cantik macam amirah filzah saya tka putih macam nora danish saya tak tinggi macam tyra banks tapi saya cukup lah mcmni. awak jgn lah kutuk saya lagi, saya tak suka. :( kbyee

➾ 0 thoughts || dear stalkers ,shout here !