✰ me lately :) ✰
written on Wednesday, July 25, 2012 @1:15 PM
i LOVE you
Khairol Fadzli <3

Assalamualaikum semuaaaa :) 
em so sorry i did not update any post for sucha long time kan. so me lately? to be short and complete, meh lah tnjuk gambar je malas senanye nak type panjang sangat ni

TADAAAAAAAAAAAAAA!


introducing my precious baby Angelica ! <3


these are my couple keys. aww awww sho cute


this one was taken during the MTK night, faculty punya event. my baby went up on the stage malam tu jadi one of the calon to be King of The Night, but he did not win. nevermind, 
HE IS MY KING AFTER ALL, ALWAYS BE :)


this is my baby, feeling nak modeling kat laut tgk sunset :)


ni new driver, sorry kalau drive mcm gila, imma newbies okay ! ada tampal P lagi ! ahaha

okay so , 5 days ago was the best wonderful day ever
it was my first anniversary w my darling
disebabkan kami tak cukup budget, instead of buying a large secret recipe cake,
he bought me 2 donuts from Big Apple
i bought candles dari 7Eleven
and disebabkan kami tauke air, ada lah air mineral jugak
eventhough our celebration tak huha huha sgt mcm our monthsarry selama ni 
nak buat mcm mana, plan gempak skali tak jadi sbb semua over budget



Mcd for our dinner that night , di temani nurul asmida dan atikah asyilah 
tu dia my honey bun sugar plum , he;s sucha cutie
and one mmore special thing was
malam tu, kami pakai formal
dia siap ber tie dan slua slack
saya pakai baju kurung cotton dan tudung bawal and kasut
kami comel kan , tahu dah !
masa tu everybody was looking at us sbb mcm kau gila ke hape malam2 pakai formal siap tie mcmtu
i told my baby to tanggal jelah tie tu kan tp dia sndiri taknak
terasa handsome lebih katanya

tapi malangnya , gambar kami malam tu ada dalam camera dan camera tu tertinggal atas katil kat rumah kat kl dalam bilik saya kt atas , sedih aa mcmni sob sob

p/s - HAPPY ANNIVERSARY DARLING, after all we go thru, it was not easy to hold on this long. with all the future plans and promises, i really hope that Allah bless us until jannah, we had taken a very big step lately, meeting your family and stuff, it was fun. thanks for everything. i wonder how is it gonna be for the next 3 years, 5 years and 10 years. will you still love me like you do now? 
i love you. semua orang tahu dah ! :'D 

berita tergempar !

semalam kannnnnnnnnnnn , ada orang post ni kat wall fb kite !






OKAY , SO WHAT MUKA SAYA KELUAR KAT MAJALAH HIJABISTA
MALU MMG MALU, TP DALAM BANYAK2 GAMBAR WANITA MUSLIMAH KT MALAYSIA NI GAMBA SAYA JUGAK YANG TERPILIH
AND THE MAGAZINE WAS PUBLISHED ALL OVER THE COUNTRY 
AND THEY KNOW MY NAME, MAYBE. :DD

so my baby and me bought two mags just for us. dia siap peluk mag tu katanya bangge bebenar gerpren masuk majalah ! die siap pergi kepo satu level kt Tuah. haha. syg this is my second time appearing in some random magazine, it sucks that my photo kt situ was not that nice after all ! but terima jelah , bende majalah ni dah di print kan kat seluruh Malaysia and yes, im a bit shy coz of this ! dayummmmmm



SHAH ALAM JAUH LAH. KERETA BELUM SERVIS PULAK TU. HMM XPELAH ,
ALA SEDIH SOB SOB :(

till then ! 


xxoxoxoxoxoxoxoxo



➾ 0 thoughts || dear stalkers ,shout here !